Lite nytt.

Datum:2010-05-25 / Tid:17:48:33

Yes, nu har jag äntligen fått in kameran i lägenheten igen, så nu ska ni få se de vi hittade i helgen på våran pyttelilla shoppingtur.

 

Den här söta lilla mössan (och en liten body som ser ut som ett linne) fick Jeff på Polarn och pyret. Jag har letat efter en passande liten mössa som täcker öronen, pannan och nacken men inte hittat någon förrän nu. Han ser ju lite nördig ut men de mår han nog inte dåligt av. Ser ni förresten vad stor han har blivit? Han väger numera 4 kg faktiskt. De känns ju dock som att de var igår han kämpade för att komma över 3 kg, lilla älsklingen.



Den här fina toppen var de jag kom hem med ifrån luleå, och inget mer. Jag hittade faktiskt inget som föll mig i smaken riktigt, och sen hann jag inte kolla ordentligt heller eftersom att Jeff var med och då blir man lite tankespridd. Men jag har nog tänkt åka iväg någon dag när Per är ledig så han kan ta J medan jag shoppar loss. Min garderob behöver då uppdateras, rensade ut en hel sopsäck häromdagen som Pers systrar fick och igår rensade jag ut ytterligare en säck som de också ska få.


Kommentarer
Annchan

En sån där mössa från PoP hade vi oxå till Frank hela första tiden, den var jättebra och är lagom tunn. Ja visst blir man stressad när man provar kläder när lillen är med. Provade bikinis härom dagen och har aldrig varit snabbare. Trodde jag skulle behöva springa ut utan BH vid några tillfällen ; ) Jag känner oxå ett behov av nya kläder, inte så tajta runt magen, lite större byxor och långa linnen som går att amma i lätt.

2010-05-25 / 23:12:49
http://lillafoten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback