Nya jeans!

Datum:2010-05-03 / Tid:21:55:20

Wiho, idag när vi var på stan fyndade jag ett par jeans på h&m för fjuttiga 99 kronor! De är kanske inte särskilt speciella men de känns härligt att ha på sig ett par byxor som jag faktiskt kan ha och som man ser okej ut i. Visst, magen putar ju över litegrann men den kan man gömma lite tills den förhoppningsvis försvinner. Men helt ärligt orkar jag inte bry mig ett jäkla dugg om det i nuläget, jag har ju en underbar liten grabb som kommer på första plats!

Ni får ursäkta förresten att jag ser lite sliten ut, men var så stressad när jag skulle ta bilden för Jeff började gallskrika precis när jag provade jeansen och då gäller det att rappa på så att han får maten fortfortfort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback