Rädd!

Datum:2010-05-23 / Tid:11:13:22

Åh herre! Igår efter att vi hade varit i luleå och gått i affärer for vi ut till Pers föräldrar. Vi följde sen med dom till Pers morbror för att grilla och umgås. Väl där så matade vi lilla Jeff och sen la vi honom i vagnen i hopp om att han skulle somna, men inte det, istället skrämde han nästan livet ur mig! Svärmor satt och kollade till honom och ropade helt plötsligt till "han spyr överallt" och när jag vänder mig dit så svämmer hans mun över med spya och det far överallt! Jag menar nu överallt hela hans body, byxor, filt och madrass i vagnen var helt nerspytt! Han har aldrig gjort så här tidigare vilket gjorde mig rejält skrämd faktiskt, även fast jag nu i efterhand inser att det är rätt vanligt.

Efter att vi hade torkat upp denna sörja for vi vidare till en liten hemmafest som Pers vänner hade. Där var också Jeffs första kompis Casper som han träffade redan på BB. J fick låna lite kläder av honom och sen somnade de båda två som stockar medan mammorna pratade om blöjor, matningar och sånna där roliga grejer.

Appropå J, jag ska lägga in lite fina bilder på mina numera stora fina kille! Vi har ju fått låna pappas systemkamera och ja, bilderna blir helt fantastiskt fina.

Jag ska nu duscha, fixa lite och sen ska vi iväg på dop. Det är våran kära vän Malin som ska döpa sin lilla Stina. Vi får väl se om ungarna kommer skrika ikapp i kyrkan, eller om J kommer hålla sig lugn.


Ha en mysig söndag!


Kommentarer
Jennifer

Ååh jag måste bara få fråga! Var bor du någonstans? Du måste så klart inte svara om du inte vill men jag blir så fruktansvärt nyfiken när jag läser att ni åker till Luleå och gör saker och när jag ser på bilderna när ni är ute känner jag inte alls igen det! Jag kommer nämligen från Lule och trodde att jag hade ganska bra koll på Lule med omnejd men tydligen inte:)

2010-05-23 / 17:23:50
http://jennifermadeleines.blogg.se/
Henrydaniella

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback