7 månader.

Datum:2010-11-15 / Tid:18:37:09
Min älskade lilla Jeff blir idag 7 månader, och jag kan knappt tro att det är sant. Ju mer jag tänker på det desto mer otroligt låter det! Det känns som att han alltid har funnits hos oss, ändå känns det som om det var nyss han kom till oss. Jag är så lycklig att få vara hans mamma och se honom växa dag för dag, det finns inget större mirakel än det! Jag älskar dig hjärtat ♥

Hans månadsbild kommer jag att sätta in senare, tills vidare får ni läsa om hans framsteg den senaste månaden.

Jeff..
♥ sitter stadigt, även om han kan svaja till ibland.
♥ kan dra sig upp till stående, men än så länge är det rätt ostadigt.
♥ sover från ca 20 på kvällen till 7-8 på morgonen.
♥ äter som en häst fortfarande, numera en hel portion riktig mat till lunch, gröt till middag och sen välling.
♥ ålar sig fram, men krypa verkar han inte va särskilt intresserad av.
♥ älskar när man kastar ner honom i våran säng, då skrattar han som en galning!
♥ sover fortfarande som en stock i vagnen, dock inte lika långa stunder som innan.
älskar banan!
♥ sträcker upp händerna när han vill upp i famnen.
♥ skrattar som en dåre när man kittlar honom under armarna!

Kommentarer
Ann

Grattis Jeff. Tänk vad stora de blivit. Visst är det en underbar tid just nu. De är så charmiga att jag tänker flera ggr per dag att jag är helt döds förälskad i min Frank. Du ska inte ha dåligt samvete för att Jeff sover så bra, var tacksam!! Jag unnar alla det men tack för att du bryr dig!

2010-11-16 / 12:38:27
http://lillafoten.blogspot.com
bitte

Tävlar ut en liten goodiebag på min blogg ifall du vill va med=)

2010-11-16 / 18:09:55
http://www.lovemercury.se/?p=1429
Sandra

Haha, tänkte inte ens på det :) Men nog är det ett tecken! :) Du måste nog köpa den, hih! kram

2010-11-16 / 20:50:31
http://aronssonsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback