Bättre!

Datum:2010-11-10 / Tid:19:05:35

Jag mår bättre idag, tyvärr är vädret då sämre istället. Men det är ingenting man kan göra nånting åt! Jag och Jeff tog oss ut idag och trotsade vädret, men det kändes i benen när man kom hem att man kämpat i motvind med en tung barnvagn.

På eftermiddagen kom Elina och Saga på besök. Lilla S är bland de sötaste som finns, hon är verkligen en liten solstråle! Tyvärr var Jeff inte riktigt en sådan solstråle idag utan han bölade mest när S tog ton, men sånna dagar har nog alla ibland. Kul i allafall att han får träffa lite andra barn, de behöver han!

Jag har även hunnit med ett långt samtal med Per och insåg helt plötsligt hur jäkla mycket jag saknar honom! Så innan det var färdigt hann jag be (snarare böna) om att han inte skulle åka till Afghanistan utan stanna hemma med mig och.. ja kramas typ. Han avböjde dock, vilken skräll. Vi har tydligen hela livet på oss för sånt..


Nu ska vi kicka igång kvällsmyset med att J ska få byta om till pyjamas och sen ska vi mysa ner oss i soffan och bara gosa lite innan det är läggdags. Visst får man säga att man längtar till ens lilla älskling sover för natten? De gör jag i allafall!



Fotot är ifrån när Per kom hem på sitt första leave (=ledighet) från Afghanistan. Jag har nog aldrig haft så många fjärilar i magen som jag hade den dagen, magiskt!


Kommentarer
elina

Saga tackar och bockar för dom fina orden. :) Även om han inte var en solstråle just idag så var han attans så söt iaf. Vi ses förhoppningsvis imorgon igen, kram kram! Och du, man får säga så. ;)

2010-11-10 / 19:09:06
http://volanen.blogg.se/
~*Jennie*~



Det är inget fel att behöva lite "vuxentid" ibland, bara slappa och inget göra något :) Så det är inte fel. Mys på!

2010-11-10 / 20:25:52
http://egosidan.blogg.se/
Lucas

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2010-11-11 / 07:43:29
http://modegrabben.blogg.se/
Johanna

Jag trodde faktiskt hon skulle komma tillbaka strax innan 12 och gloooo medans jag städade, men ikket! Jobbiga kvinna. Hon brukar vara in på Kicks och handla också, där är hon minst lika jobbig ;)

2010-11-11 / 10:20:59
http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback