Gästbloggeri

Datum:2010-11-17 / Tid:20:12:59


Hej jag heter Anna-Lena och det är jag som gästbloggar idag. Jag har en egen blogg som är väldigt rolig och den hittar ni här. I min blogg kan ni läsa om hundar, skola och lite annat. Mest berömd är jag för mina "dagens outfits".

Jag är upprörd... Maria sa att man inte fick börjar julpynta innan första advent...
MEN DET HAR HON SJÄLV GJORT!
Visst...det blev fint och så men sagt är sagt menar jag. Själv har jag barat pysslat inför pyntandet.
Tjuvstartare!
Som hämnd kommer jag att anlita och skicka denna jultomte till henne tidigt på julaftonsmorgonen:


Annat som ni bör veta om Maria:

- Är petig med sitt julpyntande = Bra, julpynt är viktigt
- Har en son som heter Jeff
- Har en trevlig karl som heter Ahlbäck
- Äter ensidig kost = Överraska henne ALDRIG
- Vägrar att se dom program på TV som jag föreslår, exempelvis Cougartown
- Är doftkänslig = Kom aldrig till henne med fotsvett - då kan hon köra hem er!
- Kommer att sjunga Tina Turner som hyllning till Ahlbäck på sitt bröllop
- Dricker inte kaffe
- Sover inte i pyamas utan en fotsid särk
- Assisterande hundtränare på fritiden, kommer främst att assistera i skyddsträningen (IPO)
- Glömmer att logga ut från sidor på nätet, exempelvis sin blogg.

HEJ DÅ


Kommentarer
elina

Haha, roligt med gästbloggeri. ;)



Fick veta lite nytt om dig. ;) Själv mår jag rätt bra nu, men ska du till öpnnis imorgon? Tänkte om vi ser er där, om vi pallrar oss dit. Kram!

2010-11-17 / 21:09:15
http://volanen.blogg.se/
Ann

hahhah vad roligt... om hon är så doftkänslig undrar då hur hon var under graviditeten?

2010-11-18 / 08:42:57
http://lillafoten.blogspot.com
Victoria

Tack för tipset :). Hon blir också torr om kinderna i bland men mest där tutten skaver.

Visst går ni på björknäs? Vem går ni hos?

2010-11-18 / 09:50:29
http://vigan.blogg.se/
Vi2blir3.se - Malin

Hahahaha ;) här får vi allt veta ;)



2010-11-18 / 11:33:35
http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback