Godnatt!

Datum:2010-11-26 / Tid:21:23:01
Jag är lite gladare nu, men tyvärr är jag desto tröttare. De beror säkerligen på att jag studsade ur sängen 06.10 imorse. Så jag ska faktiskt gå och lägga mig nu! Per tycker att jag är ganska tråkig men det struntar jag faktiskt i, för är jag vaken länge ikväll kommer jag vara extremt tråkig imorgon istället.

Godnatt och dröm sött kära ni!


Glöm inte att rösta förresten.. klick! Förlåt att jag tjatar men jag vill ju givetvis vinna en resa till mig och mina två älsklingar.

Kommentarer
Vi2blir3.se

Jag och bebis somnar här hemma vid 21/22 så tycker inte alls du är tråkig! Igår såg vi inte ens klart idol så trötta var vi! Fy fy men de är viktigt att ta tillfälle i akt när du får sova :-) snart måste ni komma på besök! :-D

2010-11-27 / 09:55:33
http://Vi2blir3.se
Jonahlovise

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2011-06-10 / 10:04:48
http://jonahlovise.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback