IKEA.

Datum:2010-11-29 / Tid:07:37:14
Godmorgon!

Här har vi varit igång länge.. okejdå, en halvtimme drygt. Men jag har då hunnit duscha och busat med Jeff. Snart kommer mamma och hämtar mig och då blir det en sväng på IKEA. Är det någon som vill att jag ska köpa något åt er så får ni höra av er på mobilen (gäller då främst dom som just har mitt mobilnr)

Nu ska frukosten intas! Jag kanske mmsbloggar om jag kommer ihåg det. Annars får ni ha en underbar vinterdag! Kram!


Glöm inte att rösta, tror ni har glömt det de senaste dagarna så klicka nu här!

Kommentarer
Julia

Kyrkkläppen, och vårat andra handsval var junibacken. Fast junibacken vill vi egentligen inte ha honom på, lite dåligt rykte dom med och så har jag varit där när jag gick gymnasiet. Men nu har han ju snart plats på kläppen :-) det är björkdungen som har dåligt rykte. Du vet uppe på svea?

2010-11-30 / 10:35:32
http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback