Jobb.

Datum:2010-11-24 / Tid:10:33:11
Hej på er!

Här hemma har det varit full rulle sen halv 8 imorse. Jeff har nog hunnit med det mesta känns det som, förutom att bajsa, han har lekt, skrattat, gråtit, gjort saker som han inte får som resulterar i att jag ropar "neeej" varpå ungen fortsätter göra de men nu lite snabbare eftersom han vet att "nej" oftast betyder att han blir lyft till ett annat ställe, gjort illa sig, han fastnade under soffan och så har han ställt sig upp mot soffan efter mycket kämpande. Men nu sover han! Han fick ett jordskredsutbrott förut efter att jag klippt hans små naglar och då visste jag att det var sömn han behövde.

Jag väntar nu på att pappa (morfar) ska komma hit, då ska jag laga lunch innan jag ska iväg och jobba ett par timmar. Jag hoppas att tiden går lika fort som den brukar för om jag känner mig själv rätt kommer jag sakna min lilla älskling oerhört mycket!


Ha en bra dag alla ni fina! Glöm inte bort att fortsätta rösta på mig/oss i resetävlingen, länk hittar ni i inlägget här nedanför. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback