Julsjuk?

Datum:2010-11-16 / Tid:20:58:20
Vad har hänt med mig egentligen? Jag som på äldre dar inte riktigt gillar de här med julpynt och grejer har nu vänt totalt! Jag vill ha julpynt och jag ville ha det redan igår! Jag misstänker starkt att de beror på en liten man vid namn Jeff, men kan inte säga säkert. Men jag känner lite att jag vill göra det så fint och mysigt just för honom nu när det är hans allra första jul.

Kan ni då gissa vad jag ska göra imorgon? Helt rätt! Imorgon åker julpyntet upp ifrån källaren! Jag ska även till stan och se om jag kan hitta någon fin tomte att sätta i Jeffs lilla rum. 

Misstänker dock att min lilla huligan kommer älska julpyntet och allra helst riva ner det för att sen ta en smakbit! Ikväll tog han sin allra första provtugga av gardinen i vardagsrummet, smakade tydligen utsökt då han fortsatte tugga frenetiskt.

Kommentarer
Victoria

Jag har blivit precis likadan. Samma gäller det med julklappar, jag är helt lyrisk! Ser verkligen fram emot denna jul, tror att det beror på våran nya familjemedlem :).

2010-11-16 / 21:14:40
http://vigan.blogg.se/
Ann

Jag har iof sig alltid älskat julen men iår blir nåt alldeles extra. Tror oxå att Frank kommer älska granen, en massa glittriga saker som dinglar och har sig... Det blir speciellt i år!

2010-11-17 / 10:47:05
http://lillafoten.blogspot.com
Maria

Åh jag äääälskar julpynt! :)

2010-11-17 / 15:33:09
http://emmamariachristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback