Kungligheter!

Datum:2010-11-04 / Tid:19:52:39

Idag var jag, mamma och Jeff ner på stan för att kolla in när Kronprinssesan och Prins Daniel var på besök. Jag ställde mig strategiskt med barnvagnen vänd mot där de skulle gå och givetvis kommenterade vår kära prinsessa min söta lilla pojke. De kommer bli en liten rolig historia när Jeff blir större!

Jag har även bokat en flygbiljett idag, men tyvärr är inte resan förrän i Juni 2011 men den som väntar på något gott....! De var lite roligt när jag skulle boka och de blev fel hela tiden, varför, jo därför att Jeff inte har samma efternamn som mig. Men efter lite om och men så löste det sig. Jag har försökt hinta Per lite snyggt att jag minsann borde heta likadant som dom men ingenting ljusning än så länge.


Ikväll har mamma och brorsan varit här på middag. Nu är jag dock helt slut, har fortfarande en förfärlig hosta och feber fram och tillbaka. Såå gissa vart jag ska placera min trötta kropp resten av kvällen.. ledtråd, de börjar på S och den är himla bekväm.


Kommentarer
Evelina

Hihi bra att hinta på där :-) Var är det ni ska resa?

KRAM

2010-11-07 / 20:51:28
http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback