Morrn!

Datum:2010-11-02 / Tid:09:37:03
Godmorgon!

Här har de blivit lite dåligt med sömn, eller pojkarna har sovit rätt bra men jag hostar som en gris så jag har fått inta soffan inatt. Förhoppningsvis försvinner hostan idag så jag får sova i min säng inatt.

Igårkväll var jag med Anna-Lena och tränade med hundarna. Obelix blir bara bättre och bättre, duktiga killen! Men han är ju dock ändå bara en valp ännu och han har mycket kvar att lära. De känns dock himla kul att jag också får träna lite med honom och att han lyssnar på mig. Då blir man stolt!

Jag ska nu hoppa in i duschen och försöka rena bihålorna lite. Pojkarna ska äta lite avokado som mellanmål innan lunchen, får väl se om Jeff tycker det är lika gott som sin far. Vi ska sen åka till luleå och köpa en ny bilbarnstol åt J, babyskyddet är en aningen för litet nuförtiden.

Ha det fint!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback