Update.

Datum:2010-11-23 / Tid:20:07:27

Jeff var ju så duktig, som ni såg på bilden, att han ställde sig upp alldeles själv. Sen svajade han till, efter att jag tjoat som en galenpanna, och ramlade ner till sittande. Men han gav sig inte, han ställde sig upp igen och då lite stadigare. Vad var motivationen tror ni? Datorn kan jag då meddela! Killen älskar att slita i tangenterna så fort han får chansen.

Nu ska dock min lilla älskling sova, tyvärr samtycker han inte! Han somnade dock när jag gav honom vällingen men efter en liten miss av mig, slog ner nappflaskan i golvet med en smäll när jag skulle lyfta över honom till sängen, så blev han plötsligt klarvaken igen. Men förhoppningsvis ger han snart upp och somnar gott! Jag ska inte heller vara uppe jätte länge ikväll eftersom att jag ska jobba imorgon, men ett litet tag i allafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback