Vårat kök!

Datum:2010-11-28 / Tid:16:32:40
Okej, nu har jag dragit ut på det länge nog. Men nu äntligen ska ni få se lite bilder på vårat fina kök! Dock är det inte riktigt klart ännu då vi inte har några spots ovanför diskbänken men inom kort ska de också vara på plats.

Kolla här..

 Vi börjar med en översiktsbild från entréhållet.

 Jaaa, ugn, mikro, häll och fläkt.. inte kommit underfund med ännu vad som ska stå på bänken men de kommer väl. Förslag?

 Vy från köksbordet ut mot hallen och entrén.

 Den tomma väggen bredvid köksbordet, ni ser även öppningen in mot vardagsrummet. Nu skulle jag vilja be om er hjälp faktiskt, har ni några förslag på vad vi ska sätta på väggen? Det står helt still för mig!

 Tapeten som är metallicgrön, och skitsnygg!

 Utdragslådor har vi nästan överallt förutom lådorna under ugnen och "bestickslådorna" Det allra bästa enligt mig, praktiskt och snyggt!

 Golvet är det enda som vi sparade när vi renoverade. Enligt mig är det så coolt, och passar perfekt!


Alla bilderna kanske inte blev klockrena men ni förstår ju hur det ser ut. Vi är så nöjda med hur det ser ut och att det blev exakt som vi ville ha det! Nu är ju inte allt klart vilket känns lite synd men snart så.

Nu vill jag givetvis veta vad ni tycker, låt höra!

Kommentarer
Julia

På den där tomma köksbänken hade väl ändå en kitchen aid passat ganska fint? är dock inte något som man kanske bara går och köper sådär :-)



Och på den tomma väggen röstar jag på en tavellist med några fina foton på er 3!

2010-11-28 / 22:11:18
http://julialindholm.blogg.se/
Ann

Jättefint, annorlunda med det coola golvet som verkligen passar dig. Vi har ganska liknande kök med kökskaklet. Vill se hallen den såg jättefin ut.

2010-11-29 / 15:35:39
http://lillafoten.blogspot.com
Britta

Jag tycker att en genomskinlig skål fylld med frukt skulle ge bänkskivan en färgklick!

2010-11-30 / 21:11:31
http://brittalindmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback