VI HAR KÖPT BIL!

Datum:2010-11-05 / Tid:22:20:19

Det har varit en sån härlig dag idag, och det älskar jag!

Dagen började med att Sanna & Rasmus kom förbi och fikade med oss och lekte givetvis. Rasmus inspekterade, och testade, Jeffs alla roliga leksaker! Sen satt Jeff i Rasmus knä och myste, och då värmer de lite extra i hjärtat. Det finns ju knappast något sötare än när två barn leker/myser.

Efter vårat fina sällskap så for vi snabbt iväg till Luleå för att först lämna av brorsan på flygplatsen och sen raka vägen in till stan. Vet ni vad vi gjorde efter det? Tihi! Vi köpte en bil! Vi är så nöjda med våran fina familjebil. Imorgon ska jag fota den så ni också får se den.

Nu ikväll har jag varit ute hos mamma och pappa för att visa den och för att mysa lite.


Vad var det jag sa, det här har varit en härlig dag! Fler sånna här dagar, tack..


Kommentarer
Sofie

Dock så blir det väldigt dyrt att köpa ny bil varje dag:)



Kommer du in och jobbar på farmen i jul?

2010-11-06 / 07:00:28
http://fyaa.blogg.se/
sanna

De var kul att få hälsa på er =) ni har en jätte fin lägenhet, och en urgullig pojke, Rasmus har pratat om Jeff när vi gick.. Han har frågat jätte myce om när vi ska komma till er igen :P så söt..

Grattis till bilen =)

2010-11-07 / 11:59:29
http://saganomrasmus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback