Bara skit!

Datum:2010-10-25 / Tid:15:54:30
Suck! Det gick väl sådär, minst sagt, på Jeffs läkarbesök. För att göra en lång historia kort så misstänker dom att han kan ha eksem i och med hans torra hud, de misstänker även att hans utslag i ansiktet och på händerna är någon slags allergi (mest troligt mjölk) och sist men inte minst har han ett blåsljud på hjärtat. Vi har nu fått en remiss till barnkliniken i Sunderbyn, de ska göra en ordentlig utredning.

Jag är väl glad att det görs något åt problemet men jag trodde väl inte att det skulle vara så här pass allvarligt. Men vi vet ju i och för sig inte ännu, men givetvis kan jag inte låta bli att oroa mig.

SUCK, som sagt!

Kommentarer
Anonym

Hör av dig sen så jag fåt veta hur det gick! /Tant

2010-10-25 / 16:29:43
Julia

Usch vilket jobbigt läkarbesök det måste varit! Men blåsljud är intesärskilt ovanligt och heller ingen allvarlig åkomma och det växer ju oftast bort helt av sig självt. Men jag förstår att du är orolig!

2010-10-25 / 16:57:04
http://julialindholm.blogg.se/
Jennifer

Usch inte kul. Men jag kanske kan hjälpa lite genom att säga att min son också har eksem och lite problem med huden men det har bara blivit bättre och bättre med åldern. Dessutom är det nästan alltid värst på vintern när det är så torrt i luften. Om det är mjölkproteinallergi så är det faktiskt så att även om det är väldigt jobbigt så växer det ofta bort och det är många fler barn än vuxna som har det. Hoppas den infon hjälpte lite i alla fall och hoppas det går bra med utredningen!

2010-10-25 / 17:35:39
http://jennifermadeleines.blogg.se/
emma

Vad tråkigt att höra :( hoppas inte det är så allvarligt som de prata om och att det som Jennifer skriver stämmer :)



Kramar om

2010-10-25 / 18:54:47
http://emma86.blogg.se/
Linn H

Både Ebba och Gabriel har haft blåsljud på hjärtat.

Gabriels helt ofarligt och Ebba hade ett konstaterat hjärtfel, men som nu har växt bort.

Så nu mera räknas hon som hjärtfrisk :-)

Det är väldigt vanligt med blåsljud på hjärtat och behöver inte alls vara något farligt!

Gabriel har haft mjölkprotein allergi och har fortfarande eksem så är det något du undrar över så är det bara att fråga :-)

2010-10-25 / 19:49:45
Britta

Vilka tråkiga nyheter, jag hoppas det blir bättre snart!

Kramar!

2010-10-26 / 22:49:38
http://brittalindmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback