Bästa ungen i världen!

Datum:2010-10-23 / Tid:16:59:56


Min älskade lilla kille är bara för rolig ibland. Idag när jag skulle dammsuga så var han nere på golvet och ålade omkring. Innan jag visste ordet av jagade han dammsugaren och när han inte hann ikapp slet han tag i sladden så jag inte kom någonstans. Ni skulle ha sett hur han skrattade när just det hände, himla kul tyckte han att det var. Han älskar verkligen dammsugaren!

Här får ni se ett litet videoklipp på exakt hur duktig han är nuförtiden på att åla. Han har nu börjat ställa sig i riktig krypställning men han vet inte riktigt hur han ska göra ännu, men han hjälper i allafall till med benen nu till skillnad från förut när de bara var armarna som jobbade. Idag vände han sig till och med i badkaret och började krypa, de om nånting såg roligt ut kan jag säga.

Kommentarer
Ann

Amen gud jag dööör, så söt och så duktig, snabbt går det minsann. Frank har inte börjat ta sig fram än men det är så kul att se andra barn göra det för det är så stort. Tänk vad stora det blivit att de börjar kunna röra sig dit de vill och ta i saker de vill ha....

2010-10-24 / 12:33:31
http://lillafoten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback