Bula!

Datum:2010-10-19 / Tid:17:16:37
Min älskade lilla kille har fått sin allra första bula, och med största säkerhet inte den sista! Idag efter att vi hade ätit lunch skulle jag bada honom, som jag alltid gör, och så satte jag ner honom i badkaret och han satt så fint medan jag tvättade av honom. Men helt plötsligt fick han ett litet ryck från någonstans, troligtvis blev han nog skrämd av vattnet, och så vinglade han till och ramlade baklänges och slog i huvudet på höger sida i badkarskanten. Jag hann helt enkelt inte vara med den här gången! Nu gick det ju som tur var bra och han grinande knappt nånting och skrattade som en dåre när jag tog upp honom i famnen, men nog fasiken blir man lite rädd.

Jag ska köpa en hjälm till honom!!

Kommentarer
Elina

Usch då. Men skönt att det gick bra iaf. :)

Saga har iaf en sån där tyghjälm och den är såå bra!

2010-10-19 / 18:42:21
http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback