Dear John!

Datum:2010-10-22 / Tid:23:20:12


Jag hittar knappt några ord.. Den här filmen är den allra bästa som jag någonsin sett! Den var underbar på alla sätt och vis. Den berörde mig, djupt!

Jag trodde först att den skulle vara lite smörig, som de allra flesta krigfilmer är där det ska handla om kärlek. Men de här var något helt annat! Det är inte många filmer som verkligen berör mig på det här sättet, tvärtom. Men den här fick mig att bli alldeles varm i hjärtat! 

Nu är det nästan så att jag längtar tills jag får skriva långa brev till Per när han är i Afghanistan (skrev åtminstone ett i veckan, ibland varje dag förra gången han var där) men det jag inte längtar efter är den bottenlösa saknaden, hopplösheten och ovissheten. 

Mitt i filmen skrev jag ett sms till Per, det var rätt enkelt och rakt på sak.. "Jag älskar dig" och till svar fick jag ett samtal och han var minst lika rak "Hej gumman, jag älskar dig också.."


Kommentarer
Anonym

Filmen är verkligen bra och berör oerhört...

http://www.youtube.com/watch?v=c74OsE69nLE

2010-10-30 / 00:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback