Du gör livet fullständigt!

Datum:2010-10-05 / Tid:16:59:14
Jag funderade mycket under graviditeten med Jeff, om jag skulle kunna älska en liten varelse helt villkorlöst, lägga mina egna behov åt sidan och göra allt som står i min makt för att göra honom lycklig, trygg och älskad. Idag vet jag att det är fullt möjligt! När Jeff kom var det som att alla pusselbitar föll på plats, glödlampan tändes ovanför huvudet, poletten föll ner.. ja ni förstår vart jag vill komma. Jag, mitt liv, allt fick en helt annan mening!

Det är med en enorm tacksamhet, lycka, glädje och nyfikenhet som jag vaknar upp varje morgon med Jeff vid min sida och får se hans framsteg, hans glittrande ögon när han ler mot mig och hans mjuka hud emot min när vi myser om morgonen.

Det finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag älskar honom, och hur glad jag är över att just han kom till oss den där natten i april.


Och ja, jag älskar honom exakt lika mycket när han skriker som galning och vägrar sova eller när han är en liten tjurskalle och inte alls vill som de jag vill... tihi!


Kommentarer
Vi2blir3.se - Malin

Åh lilla lilla handen :)



så mycket fint du hittat där nere :)



8 november lät kanon och hoppas som du tror att hon inte kommer väga mer än 2900kg, de blir mindre att pressa ut ;)

2010-10-05 / 22:18:23
http://vi2blir3.se
Ann

oh jag förstår dig, kan inte pussa nog på hans goa kinder!

2010-10-06 / 20:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback