Godmorgon!

Datum:2010-10-25 / Tid:10:03:51
Här har vi varit uppe ett bra tag nu, och det var helt emot min vilja men vad ska man göra? Jeff ville egentligen allra helst kliva upp 4 imorse men det avstyrde jag. Dock var det inte mycket att göra åt saken när han ville upp kl 7, då var det bara att masa sig ur sängen. Så fort jag släppte ner han på golvet i vardagsrummet blev han som galen, han ålade runt som en tok och tjöt som ett billarm när han fick syn på katten. Här behövs inga leksaker minsann!

Just nu sover min lilla prins och laddar upp inför lunchen. Men vet dock inte hur jag ska göra med hans smakportioner idag, igår när han hade fått päron blev han illröd runt munnen, men vet inte om det berodde på det eller något annat. De kom inte direkt utan ett par timmar efteråt. Jaja, jag ska ju på BVC idag för hans läkarbesök så då ska jag höra vad de säger.

Jaja, nu ska jag gå och koka potatis och öppna ett fönster. De har nämligen städat ute i trapphuset idag och det luktar gift!

Ha en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback