Inte Per-militär.

Datum:2010-10-24 / Tid:22:41:17


Jag hittade den här bilden idag när jag satt och letade igenom alla album på datorn. Har nämligen gjort ett album till Per som han ska få innan han åker till Afghanistan, men säg inget åt honom!

Visst passar jag som militär? Kanske inte, men det var ändå roligt att prova Pers utrustning. Per tyckte nog det var lite roligare än mig då han mellan skrattattackerna fick fram att det såg så roligt ut att jag har lika tung utrustning på mig som hela jag väger. Men jag gillar ju att underhålla folk så, varför inte.

Kommentarer
ANN

Härlig idé och underbar överaskning. Jag älskar sådana presenter... tänk om man själv skulle få det?

2010-10-25 / 10:16:04
http://lillafoten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback