Fiskille.

Datum:2010-09-01 / Tid:08:34:55
Godmorgon, nä någon sådan existerar inte här idag. Inte när Jeff bestämmer sig för att han inte vill sova där kring halv ett, men efter lite krångel och en nerbäddning bredvid mig så somnar han i allafall om än lite oroligt. Den stora smällen kommer när han vaknar och gallskriker halv 5, då har jag alltså sovit ungefär 4 timmar. Men efter drygt en timmes vaggningar somnar han om en timme. När han har ätit första målet brukar han nästan alltid somna om igen, men givetvis inte idag, men han fick i allafall ligga och tjoa för sig själv en halvtimme innan jag orkade släpa mig upp.

Här sitter vi nu, mina ögon är som gamla tepåsar medan Jeff ligger på sin fårfäll på golvet och är gladare än gladast. Han skriker, tjoar, skrattar och fiser emellanåt, och så fort man tittar på honom så skrikskrattar han med hela ansiktet. Man kan inte vara varken trött eller sur när man ser/hör honom!

Det är bara att gilla läget, och inse att man får försöka få lite mer sömn imorgon istället.

Jag hoppas bara att han sover lite bättre natten till fredag, för på fredag förmiddag ska jag återigen ta ett pass på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback