Han kan åla!

Datum:2010-09-22 / Tid:12:04:46
Oh lord! Jeff har lärt sig en ny sak idag, och jag vet inte riktigt om jag är sådär jätte glad över det haha. Han har ju lyft upp rumpan rätt länge när han ligger på mage men idag var det som att poletten föll ner och nu kan han skjuta sig framåt också, ser ju himla kul ut men han tar sig framåt, snabbt! Hans teknik är att lyfta rumpan högt för att sen bli framåtlutad på huvudet och då sliter han fram armarna och tar i, samtidigt som han trycker framåt med rumpan och benen.

Jag kan inte direkt längre lämna honom i vardagsrummet för att hämta något i köket, för då ska han följa efter. Igår lämnade jag honom vid soffan och hittade honom sen precis framför tvn, och då var jag väl borta i 10 sekunder.

Det är så roligt att se han utvecklas, men ibland vill jag att det ska gå lite långsammare!

Kommentarer
Evelina

Lugnt, snart GÅR han efter dig vart du än är ist ;-)

2010-09-22 / 21:00:33
http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback