Kläder, kläder, kläder!

Datum:2010-09-21 / Tid:19:32:55

Jag fick inte ett men två sms-avier idag, och det blev jag hur glad som helst över! Det första paketet var ifrån polarn & pyret och innehöll Jeffs nya vinteroverall som förövrigt är så fin och som kommer vara helt perfekt när vintern kommer hit på riktigt. Det andra paketet var ifrån H&M och innehöll en massa kläder till mig, och vet ni vad? Jag tänker inte skicka tillbaka nånting! Det har nog aldrig hänt mig tror jag.

Jag ska givetvis ta och visa er kläderna, men det får bli vid ett annat tillfälle. Jag har nämligen händerna fulla här hemma med en viss liten kille som kräver all uppmärksamhet och lite till. Just nu får jag underhålla honom med mina fötter, vilket han älskar som tur är!


Nu ska jag bara vänta in A-L och sen ska vi kolla tv/film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback