Liten titt.

Datum:2010-09-07 / Tid:19:59:23

Jag har inte hunnit/glömt bort att fota i lägenheten och visa hur det ser ut ordentligt. Men här har ni några foton som ger en liten hint om hur det ser ut. Imorgon ska vi storstäda så då ska jag passa på att fota och visa er!


   

Den sista bilden är den ostädade versionen hemma hos oss. Så här och tio gånger värre ser det ut när man ska roa Jeff och hålla honom glad. Sen är papper och handsprit A och O hemma hos oss, jag går inte många meter utan de grejerna.


Kommentarer
Ann

hahaha jag vet, helt plötsligt är det grejer överallt när man lekt med Frank. Det blir ju aldrig fint som förr på det viset. Det stod inte hur mkt som rymdes i burkarna men jaghar den lilla storleken och har ungefär en matsked i varje. Tänk att de bara äter så lite som en tesked i början hihii. Hur mkt äter Jeff nu?

2010-09-07 / 20:37:57
BRitta

Vad fint ni ser ut att ha det!



Trots att vi i princip bor på samma gata så har jag inte sett er en enda gång i sommar, kanske får se Jeff knalla omkring nästa sommar:)

2010-09-07 / 23:46:01
http://BrittalindmaRk.woRdpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback