Shopshopshopping.

Datum:2010-09-08 / Tid:13:10:13
Det känns som att pengarna bara flyger ur händerna på mig nuförtiden. Men det känns så skönt att kunna gå in i en affär och veta att om jag hittar något så kan jag köpa det. Sen känns det ännu bättre att jag börjar bli så pass nöjd med mig själv igen att jag vill shoppa! Nu på sistone har det blivit några klädinköp här och där, vilket känns så kul för min annars rätt trista garderob. Bara idag när jag och A-L var till stan hann jag köpa mig en tröja, en sjal och ett par örhängen!

Jag ska även försöka fota grejerna som jag köpt tidigare.

Snart åker vi ju till skåne och då ska här shoppas som de inte shoppats på mycket länge! Ni kan ju gissa om jag längtar som en tok..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback