Sovmorgon!

Datum:2010-09-10 / Tid:09:28:30
Godmorgon!

Natten har varit lite upp och ner, Jeff har vaknat ett par gånger och gnällt men förmodligen beror det ju på vaccinet. Men han sov ändå till sist till halv sju som vanligt. Sen ville han absolut inte sova men då sa Per att jag skulle fortsätta sova eftersom att jag ska iväg och jobba sen. Det tackar man ju inte nej till direkt!

För en stund sen kom mamma och storebror hit på snabbvisit, eller mamma ville bara nog komma förbi och skryta lite, och för att pussa på Jeff. Hon och pappa åker ju till Kreta idag, och vi är inte alls avundsjuka! Helt ärligt hade jag mer än gärna pressat mig ner i en resväska och följt mig. Men det dröjer nog inte så länge tills jag också får åka utomlands igen.

Nu är det dags för müslifrukost och sen ska jag bara mysa med min underbara son innan jag ska iväg och jobba.

Kommentarer
sanna

Ååå, vad mysigt.. jag vill också åka utomlands =) jag vill bara känna solens värme och den goda maten och sälklart njuta av att vara i en anna kultur =)

2010-09-10 / 22:14:09
http://saganomrasmus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback