Spännande!

Datum:2010-09-09 / Tid:09:52:26
Godmorgon!

Här har vi varit uppe sen halv 7 imorse, eller jag fick faktiskt sovmorgon medan mina pigga killar gick upp och lekte. När jag slog upp ögonen hade jag en liten kille bredvid mig med stora ögon och världens största leende! Det är precis så jag vill vakna upp varje dag, och det får jag ju göra.

Idag ska vi först och främst ta det lugnt, ge Jeff potatis och morötter, sen ska vi knalla in till stan och möta upp Sanna för en fika och efter det ska vi iväg till BVC och se hur pass mycket våran lilla brottare har växt på sistone. Vi ska ju även visa upp Js lilla tand, för nu syns den så tydligt och jag blir salig varje gång. Vi hade nog även tänkt köpa hem en liten tandborste och börja vänja J vid den, undrar vad han kommer att tycka om det.

Nu är det duschen som gäller för att sen ta tag i matlagningen. Jag ska jobba igen imorgon förresten, och det känns så roligt faktiskt! Det blir även ett pass till veckan, så just nu har det varit en dag i veckan med jobb och det känns alldeles lagomt.

Hoppas att ni också får en fin dag!

Kommentarer
Ann

Jag har tänkt på det, när de får tänder ska man börja borsta tänderna då om de äter?

Ja det känns lagom att jobba en dag i veckan hihihi

2010-09-09 / 10:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback