SUCK!

Datum:2010-09-23 / Tid:08:21:41
Godmorgon!

Här har vi haft en riktigt tung natt! Jeff har vaknat i princip en gång i timmen hela natten, för att sen få ett totalt sammanbrott kring 4-tiden. Han skrek då som en blådåre och slutade inte trots alla mina försök till att natta om honom. Men till sist lugnade han ner sig, men då var klockan lite innan 5. När han då började om igen med sitt skrikande en halvtimme senare fick han mat och då blev de äntligen tyst på honom. Även fast han sen somnade om och sov till kl 7, är jag ändå helt överkörd i huvudet.

Idag är tanken att vi ska gå till öppna förskolan med Jeanette och Meja, för att sen åka en sväng till luleå med A-L. Men vi får se vad jag orkar och vill göra idag, just nu känns de som att jag bara vill ligga i soffan och halvsova. Men de lär förändras så fort huvudet hunnit ikapp.

NU ska jag då lägga mig i soffan, be till högre makter att J kan roa sig själv litegrann och så ska jag bara ta det lugnt!

Kommentarer
Victoria

2010-09-24 / 08:47:42
http://vigan.blogg.se/
Victoria

var ni på öppna förskolan i går eller blev det bara shopping? :).

2010-09-24 / 08:48:21
http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback