Taaaand!

Datum:2010-09-01 / Tid:19:39:02

WOHO! Jag tänkte bara berätta att Jeffs lilla minitand har nu spruckit igenom skinnet så nu har han en taggig liten rackare i underkäken. Jag provade stoppa in fingret i munnen och numera gör de nästan ont när han biter ihop. Det är då tur att det går fort för den att växa till sig, desto fortare slipper jag gnället.

Det verkar då som att det stämmer att ens barn oftast får tänder kring samma tid man själv fick sina första. Jag fick när jag var kring 4½ månad och Per när han var bra precis 5 månader.


Ikväll har då jag och gnällspiken varit till storebror och ätit middag, helstekt lamm bjöds det på! Fint ska det va. Gott var det också givetvis! Tack för middagen, får väl bjuda igen någon gång men då lär det nog troligtvis inte bli något lamm men kanske en ko av något slag.


Nu ska vi krypa ner i soffan och gnugga i nytanden, sen ska Jeff sova hela natten har jag bestämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback