Börja buzza, småbarnsmammor!

Datum:2011-04-21 / Tid:09:58:56
Jag är som ni kanske redan vet med i Buzzador, och jag har även lagt in några inlägg om de olika produkterna som jag fått prova på. Men jag har hört att några dock ändå inte riktigt förstår vad som är grejen med det. Därför ska jag försöka förklara.. så gott jag bara kan!

Du blir medlem på Buzzador genom att som vanligt fylla i dina personuppgifter, sen får du fylla i lite om dina intressen osv och om du har barn. Sen utefter dessa kriterier så väljer dom ut att skicka kampanjförfrågningar när det dyker upp en kampanj som passar för just dig. T.ex så har jag nu fått vara med att prova på 20 st Nestles Frutti Smoothie att ge till Jeff. Allt är helt gratis! Det enda du behöver göra är att tipsa andra om produkten som du buzzar, om du nu gillar produkten dvs, annars behöver du inte göra ett skvatt. Det är med andra ord hur enkelt som helst, plus att du får prova på nya grejer som du normalt kanske inte skulle köpa!

Just nu letar dom efter fler småbarnsföräldrar som kan buzza t.ex smoothies som jag fick göra. Därför tycker jag att ni borde göra ett försök och bli medlem!

Klicka HÄR!


Dessa fick jag prova och det blev en stor succé, så stor att vi redan köpt hem nya eftersom de vi fick gratis tagit slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback