Byebye.

Datum:2011-04-18 / Tid:08:56:37
Jag och Jeff var precis ner och vinkade av pappa Per som for iväg till flygplatsen för att sen åka ner till Afghanistan. Jeff stod med sitt knubbiga lilla finger och pekade på P när han satte sig i taxin, han log fram tills att P inte syntes något mer, då var de inte lika roligt längre.

Jag skojar inte när jag skriver att jag är trött på det här, alla resor, avsked och dagar innan man vant sig vid ensamheten igen. Det är tur att de nu bara är 46 dagar kvar till medaljceremonin, då sätter vi punkt för den här skiten!


Bilderna som jag lovat kommer dyka upp antingen idag eller imorgon, varit lite annat att tänka på som ni säkerligen förstår.. Men de kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback