Good morning!

Datum:2011-04-11 / Tid:10:27:42
God morgon!

Vill ni veta vad jag älskar mest med att Per är hemma? Ja, förutom all kärlek, mys, kramar osv. Givetvis alla välbehövliga sovmornar! Det klår rätt mycket. Imorse blev jag väckt av att jag hade mina grabbar hoppandes i sängen och att J fullkomligt tjöt när jag visade ansiktet, det är kärlek.

Idag ska vi till Vikki och Ebba för att busa och uppvakta lilltjejen som fyllde 1 år medan jag var i London. Appropå London har jag äntligen lagt in bilderna på datorn, snart dyker det upp en bildbomb här.

KRAM!


Exakt så här piffig ser jag inte ut just nu som när vi satt i Russell park och åt frukost första dagen i London.. Men snart så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback