Härlig vårdag.

Datum:2011-04-23 / Tid:19:47:09
Vilken härlig dag vi har haft! Vi började med att promenera in till stan på förmiddagen, först och främst för att byta en tröja på Lindex som jag köpte i förrgår, sen köpte vi med oss bullar och gick upp till pappa/morfar på jobbet. Jeff älskar verkligen sin morfar, det lyser verkligen i ögonen så fort han får syn på honom, och aldrig behöver han bli besviken, de blir alltid massa bus! Sen blev de som sagt lunch på balkongen, och som tur var somnade J kort därefter så mamma fick sig lite sol på näsan. Vi käkade sen middag nere på stan med pappa och brorsan.

Vi avslutade den här fantastiska dagen med att vi följde med pappa ut till några vänner i kusån där J fick sig en kompis. De gungade och hon försökte få J att springa, men de slutade istället med att näsan hamnade före i gräset men de spelade inte så stor roll.

Behöver jag ens nämna hur härligt det var att sitta på en gunga medan solen fortfarande sken precis ovanför trädtopparna och lyste upp ängen som låg precis bredvid stugan? Åh..

Ja, jag ångrar att jag inte tog med mig kameran.. Fasiken också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback