Home again.

Datum:2011-04-06 / Tid:10:24:47
Godmorgon på er!

Vid elva igårkväll kastade jag in resväskan innanför dörren och pustade ut, äntligen hemma! Jag fick ju även med mig Per hem på samma resa, som ni såg igår. Resan igår från London gick smärtfritt, även om det var lite tråkigt att åka hem när man haft så pass roligt. Men nu har jag tankat på energi så de ska räcka ett tag!

Jeff blev väldigt förvånad imorse när inte bara mamma.. men också pappa helt plötsligt var hemma igen! Han skrattade, men lite blyg var han nog allt i början.

Appropå Jeff, under tiden som jag har varit iväg har han börjat gå hela tiden och stadigt, så nu är min bebis ingen bebis längre! Men han fyller ju faktiskt 1 år nästa vecka.

Jag ska lägga in bilder från London och på all shopping lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback