Nytt porslin!

Datum:2011-04-26 / Tid:22:08:09

Haha, det var inte roligare än så det jag har köpt idag! Fast jag tycker det är väldigt roligt förstås, alltid kul att förnya sig. Glasen har jag spanat på ett tag men jag har varit lite snål men idag när jag var dit med mamma slog jag till! Visst är de söta? De passar även perfekt ihop med mina nya Rörstrand-muggar.

 

Än så länge har jag bara två st muggar, vilket var tanken från början att vi bara skulle ha. Men jag tycker de är så pass snygga att jag kommer inte kunna låta bli att köpa två till (minst)


Nu längtar jag bara tills Per är hemma så vi kan sitta ute på balkongen och äta frukost tillsammans.. och då givetvis dricka ur våra fina muggar hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback