Sömnlös i Boden.

Datum:2011-04-21 / Tid:10:16:32
Ja, natten till idag blev inte så mycket bättre än föregående natt. De började med att Jeff tvärvägrade somna vid nattningen, han bara hostade och snorade. Jag lät han vara uppe en stund till vilket bara resulterade i en glad men trött kille. Han somnade i allafall vid 22.30 för att sen sova oroligt men dock ändå sova fram tills vid 2, efter det är allt bara en enda stor dimma. De enda jag vet med säkerhet är att han knappt sovit därmed har jag knappt sovit. Han är fortfarande sjuk och väldigt snorig! Jag blir arg bara jag tänker på det för jag skyller allt på det där jävla vaccinet.

Per ringde igår också och berättade att han minsann också är sjuk, fast han spyr tydligen hela tiden. Tur att den sjukan inte härjar här hemma i allafall!

De blir då en lugn dag igen, de enda jag ska göra är att åka och köpa blommor till balkongen. Sen ska vi bara kurera oss, och Jeff ska få äta lite glass för första gången i sitt liv! Men är man sjuk så är man.

Hoppas ni får en lite roligare dag..

Kommentarer
Anonym

Jag kommer ihåg att när min lilla var snorig och febrig var enda vägen till sömn för oss alla att bulla upp med massor täcken och kuddar och sova halv sittandes med sonen i famnen... Det funkar, alla sover och är piggare, dessutom är ju sömn bästa medicinen för att bli frisk. Värt att prova. I vanliga fall sover min lilla i egen säng och har alltid gjort det.

2011-04-21 / 19:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback