Sover (!)

Datum:2011-04-21 / Tid:20:56:23
Puuuuh, äntligen sover min lilla prins! Men det var en kamp, om än inte lika utdragen som igår. Det började bra med att han svepte vällingen, tyvärr började han hosta kort därefter och då kom hälften upp. Men efter en alvedon och lite mys somnade han! Jag hoppas nu på att han sover hela natten så han kanske är lite friskare imorgon. Men jag tror det, han sover så pass bra nu i vanliga fall när man får sova i eget rum. Jag vet inte varför men han kommer lättare till ro därinne.

Nu ska jag äntligen få lägga mig i soffan och glo på tv och ta det lite lugnt! Troligtvis kommer jag somna men men, mysigt det också.


Jag ger upp mamma, jag ska sova!

Kommentarer
Mamma/mormor

God natt mina älsklingar! Kram

2011-04-21 / 22:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback