Bloggen hamnar på sidan om!

Datum:2011-08-03 / Tid:10:30:11
Hej på er!

Vilka konstiga dagar det har varit på sistone, inträffat saker som verkligen får en att tänka till lite. Igår fick vi lite chockerande nyheter, som jag förklarigt nog inte kan gå in på. Men det gjorde då att varken jag eller Per fick särskilt mycket sömn inatt. Vi fick lite goda nyheter nu på morgonen i allafall, skönt de!

Jag hade alltså kunnat skriva om hur renoveringen hos mamma och pappa fortsätter i full fart och hur jäkla snyggt det blir, eller hur duktig våran älskade lilla kille är och hur han pratar, låter och bara är underbar eller hur bara lyckligt lottade vi är som familj. Men det känns alltså inte helt rätt att skriva om sånt just idag.

Bloggen får komma i andra, eller tredje hand just nu. Men jag återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback