Jag jobbar!

Datum:2011-08-29 / Tid:17:27:58
Ja, så är det!

Både idag och imorgon blir det jobb för mig. Imorgon blir det ett monsterpass (ja, jag tycker att 12-21.30 kan benämnas som monsterpass) och då kommer jag varken orka eller ens ha tid att skriva något här åt er. Eventuellt kanske jag kan klämma in en vacker bild på mig själv iklädd en blå, rätt så ful, skjorta. Men jag vet inte om ni ens vill se det?

Sen på onsdag är tanken att jag, Per, Nette och kidsen ska åka till hägnan i Luleå. Om jag nu inte blir så illa tvungen att klä mig i blått ännu en gång.

Ikväll ska jag mest troligt på bio med kära Emelie och Sandra. De kan ju inte bli annat än roligt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback