Luncha.

Datum:2011-08-25 / Tid:12:01:43
Hej bloggen!

Nu är jag färdigduschad och hyffsat fin. Snart ska jag och Jeff knata ner till stan och äta lunch med fina Maria. De ska bli himla mysigt att träffa henne och få prata lite. Sen i eftermiddag ska jag, Per och J ta och besöka retro cafét här i stan, vi hade även tänkt passa på att kolla in försvarsmuseet eftersom J helt plötsligt är skogstokig i allt som heter typ traktor så då kan ju en stridsvagn möjligtvis intressera honom.

Nä, nu ska jag piffa med det sista och sen ge mig iväg!

Ha en underbar dag och snälla snälla, kom ihåg att vara rädda om varandra.



Maria, Maria och Mikkis.. En trevlig festkväll i vintras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback