Snurrar!

Datum:2011-08-09 / Tid:11:21:25
Hej på er!

Ni får ursäkta den bedrövligt dåliga uppdateringen på sistone men jag känner inte att jag har tid eller lust för den delen. Det händer så mycket annat runt omkring en och då kommer man knappt ihåg bloggen, förutom när jag slänger iväg ett mms-inlägg förstås. Det måste ju räknas, eller hur?

I övrigt.. vet jag inte vad jag ska skriva om faktiskt. J är helvild, han har nyligen lärt sig hur man klättrar upp på köksbordet så nu sitter han där titt som tätt och ugglar. Prata har han äntligen börjat göra om än lite, men nu känns det som att det håller på att släppa för honom.

Måttligt intressant kanske? Äsch.. Jag får återkomma.


Vacker familjebild va..? Vi fick J att vara still ungefär två sekunder och det här blev då resultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback