Utflykt!

Datum:2011-08-31 / Tid:10:27:49
Hej!

Det gick suveränt att jobba igår även om jag blev oerhört trött mot slutet av arbetsdagen, då ville inte alls mitt huvud eller ben vara med längre. Men jag fick ju belöningen när jag slutade när kära Mikkis kom och hämtade mig! Sen såg vi på film.. och kom närmare det oundvikliga och det var ju att hon faktiskt for neråt nu tidigt imorse. De blev inget känslosamt adjö den här gången, tur det, men vi ska ju ses igen snart ändå!

Idag ska vi åka på utflykt tillsammans med Nette och Meja till hägnan i Luleå. Där ska ungarna få kolla, mata och klappa djuren. De ska bli så roligt! Speciellt att hinna få prata av sig lite och bara umgås. Sen ska det givetvis bli extra roligt att se hur kidsen reagerar när de får se på alla djur! Jag gissar på fyra stora ögon.

Nu ska jag bara hoppa in i duschen, fixa lunch och sen drar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback