Vardagstugg.

Datum:2011-08-04 / Tid:17:46:24

Såhär ser jag ut i skrivande stund.. inte alltför vacker men helt okej!

Dagen idag har gått i shoppandes tecken, inte för mig men för mamma. Vi har sprungit i affärer och letat de rätta kläderna, och till sist lyckades vi. Även jag råkade på något sätt komma hem med ett par skor, ett par vardagsskor, inget roligare.

Vi har nyss varit och handlat, och nu är Per nere i tvättstugan med Jeff och tvättar, inte J men alla våra kläder. J är näst intill livrädd för tvättmaskinerna och vägrar gå i närheten av dom, han står på avstånd, pekar och skriker "aaaaahh"

Ikväll bjuds det på min personliga favorit av lyxmat, fondue! J ska dock få en kasslergratäng, smaskens hälsar han.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback