Aj!

Datum:2011-12-02 / Tid:09:39:23

Godmorgon!

Idag är det inte Jeff som känner sig risig utan jag. Redan igårkväll mådde jag dåligt med huvudvärk, kände mig orkelös och bara allmänt trött i kroppen. Imorse när J vaknade tog Per honom tills han skulle gå iväg till jobbet och det var guld värt! Inte för att jag känner mig på topp men det är åtminstone lite bättre.

Jag måste egentligen sätta fart och röja undan lite här hemma, för när Nettan slutat jobba kommer hon hit och hämtar mig. Vi ska en sväng på stan, handla mat och pyssel står på schemat. Ikväll ska vi nämligen ha en pysselkväll tillsammans med dom, och så ska vi givetvis äta middag och fira mitt nya jobb!

Nä, dags att slita bort täcket över huvudet, tända en lampa och vakna till ordentligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback