Effektiv!

Datum:2011-12-09 / Tid:16:18:36

Idag har man varit ganska effektiv faktiskt. Jag började dagen med att städa, sen for jag och gymmade med min andra halva Nettan och Gud så härligt det var! Nu ska vi investera i ett årskort och köra järnet.

Efter träningen hade vi bankmöte och nu har vi höjt amorteringen i och med mitt nya jobb. Sen gick jag direkt och investerade i ett par jobbskor, blev ett par ursköna, och rätt söta, Ecco. De ska jag nog trivas i!

Jag provade nyss hela min nya jobb-outfit men den får ni tyvärr inte se. Jag känner inte att jag vill skrika ut här exakt var jag ska jobba innan jag ens hunnit börja. Men de förstår ni säkert!

Men, ni får se skorna i allafall hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback