God morgon träningsvärk!

Datum:2011-12-30 / Tid:09:54:57

Goood morgon!

Det är ju så härligt att vakna på morgonen, påväg att kliva ur sängen och då märka att benen inte alls vill hänga med. Eller förresten, det är inte så värst härligt men man känner åtminstone att man gjort någon nytta och det mår man bra av! Det jag däremot inte ser fram emot så mycket ännu är träningspasset jag ska på om drygt en timme, det kommer förmodligen gå tungt! De är 4:e passet denna vecka, och funderar på om de ska bli det sista de här året eller om gymmet ska få sig ett besök även imorgon..!

Efter träning ska vi, hör och häpna, på badhuset med Pers föräldrar och systrar. Det var inte i förrgår jag var där direkt, och hade jag själv fått bestämma hade jag inte gått dit förrän om ett par månader. Men Jeff älskar att bada så då får man offra sig!

Dags att sätta igång, måste äta lite innan gymmet och sen hade jag tänkt mysa lite med min lilla prutt!

Kram på er sötnosar!


Kommentarer
Elina

Tack snälla du. Jag har dock testat att slå av mobilen, men det går fortfarande inte men jag får testa då och då helt enkelt :-)

2011-12-30 / 11:55:58
http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback