Godnatt!

Datum:2011-12-16 / Tid:22:14:57

Jösses, vilken kväll! Ni missade väl inte Svenska hjältar-galan ikväll? Det gjorde då sannerligen inte jag! Vilken kväll, och vilka underbara människor det finns i vårat land, blir helt förundrad och stolt! Jag kan ju även erkänna att man tidvis satt och lipade här i soffan, tur då att Per jobbar natt så han slapp vara med om det. Även om jag misstänker att även han hade fått en tår i ögat då och då, men det hade jag ju givetvis aldrig i sitt liv erkänt.

Jag längtar i allafall till imorgon då vi åker till hotellet. Men jag försöker klura ut om det finns gym där och om de har någon crosstrainer (skratt) och jag hoppas verkligen att det finns annars kan de bli lite panik. Jag har tydligen blivit lite småberoende av just denna crosstrainer, men den är ju så skön att stå och trampa på, speciellt för mina trasiga knän. Jag hoppas verkligen att det finns som sagt annars lär jag gå upp i falsett imorgon i receptionen och troligtvis utbrista "men men men, vad ska jag då göra"

Dags att krypa ner i sängen och läsa lite i lugn och ro.

Godnatt käresta ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback