Spännande!

Datum:2011-12-07 / Tid:11:00:23

iiiiih!

Igår var jag förbi på ett möte på mitt nya jobb där jag börjar i Januari. Jag fick arbetskläder, skriva på kontrakt, se mitt schema osv. En sak som var lite överraskande var lönen, den var relativt mycket bättre än på Coop och sånt är ju alltid roligt! Jag längtar som tusan nu tills jag ska börja, även om det kommer bli fullt i huvudet första veckorna med olika utbildningar och lära sig allt.

J är på dagis nu, jag ska ta och städa undan lite här hemma och sen bege mig ner mot stan. Jag ska inhandla de allra sista julklapparna, och kolla på lite kläder till mig själv för en gångs skull. Det känns så bra att ha ett jobb och veta att man faktiskt kan unna sig själv kläder! Appropå att unna sig så är våra resplaner i full gång, det lutar mot en weekend i Venedig till våren. Jag ska bara få mitt schema för våren, sen ska vi boka!

Ha en fin dag finisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback